Kiitos kommenteista, tiedän toki, että Finnair ei yksin ole syyllinen näihin ruokajärjestelyihin. Matkanjärjestäjällä on osansa tässä asiassa, mutta kuitenkin yhteistyössä näitä asioita Finnairin kanssa hoidetaan. Aamiainen voisi olla tarjolla edes maksua vastaan. Kyseessä on kuitenkin pitkä lentoaika 13 tuntia. Aurinkomatkatkojen matkalle on ennekin tapahtunut vastaavaa, olemme jääneet ilman aamiaista juuri Finnairin lomalennolla. Kuitenkin matkanjärjestäjän matkahinnat ovat samat kuin kilpailijalla ja siellä en ole koskaan ollut nälkäinen lentokoneessa. Kuinkahan moni tulee kysyneeksi ennen matkaa, että montako ateriaa matkan aikana tarjoillaan. Menomatkalla nuo kolme ateriaa tarjoiltiin, mutta tullessa vain kaksi ateriaa!!! Emme enään kuitenkaan aio lentää yhdelläkään lomalennolla enään. Finnairin vuorokoneissa ei vastaavaa tapahdu. Lomalennoilla ei myöskään ole mahdollista ostaa lippuja ensimmäiseen luokkaan, kun sitä ei ole niissä ollenkaan. Matkavalinnat teemme tästä lähtien sen mukaan miten sinne lennetään. Nämähän on valintakysymyksiä.
tiistai, 16. maaliskuu 2010
Kommentit